Radi lakšeg donošenja odluka, navodimo okvirne cene sa jasno definisanim maksimalnim iznosima, čime se garantuje puna transparentnost i kontrola troškova.

UslugaCena
Registracija firme i poreska prijavaod 350 EUR na više (maksimalno 1.500 EUR) — jednokratni trošak
Otvaranje poslovnog računaod 300 EUR na više (maksimalno 500 EUR) — jednokratni trošak
Lokalni direktor – imenovani predstavnik*od 700 EUR mesečno na više (maksimalno 1.200 EUR mesečno)
Konsultacije u vezi sa nekretninamaod 0.5 do 1 mesečne zakupnine — jednokratni trošak
Osnovni paket usluga „virtuelne kancelarije“od 50 EUR mesečno na više
Uključuje:
– poslovnu adresu (Beograd, Niš ili Novi Sad)
– prijem i prosleđivanje pošte, čuvanje dokumentacije**
Prošireni paket usluga „virtuelne kancelarije“od 150 EUR mesečno na više
Uključuje:
– prestižnu poslovnu adresu u samom centru Beograda
– prijem i prosleđivanje pošte, čuvanje dokumentacije**
– odgovaranje na telefonske pozive u ime Vaše firme**
Knjigovodstvene usluge**od 150 EUR mesečno na više
Sveobuhvatan paket podrške za poslovanje**od 450 EUR mesečno na više
Uključuje:
– računovodstvo – knjigovodstvo, izveštaje o PDV-u, godišnje finansijske izveštaje
– pravno usklađivanje – zakonske izveštaje, korporativnu dokumentaciju, zapisnike sa skupštine
– registrovanu adresu – poslovnu adresu, prijem pošte, čuvanje dokumentacije, odgovaranje na telefonske pozive u ime firme
– administraciju – dokumentaciju za HR, šablone faktura, obračun plata (ako je primenjivo), izmene u APR…

* Cena angažovanja imenovanog predstavnika zavisi od opisa posla.

** Mesečni troškovi rastu u skladu sa razvojem poslovanja.

Stojimo vam na raspolaganju i za sve dodatne konsultantske usluge koje nisu navedene iznad. Imajte u vidu da se takve usluge naplaćuju po standardnoj tarifi od 80 EUR po započetom satu angažovanja.

Scroll to Top